تبلیغات
چگونه آنطور که دوست داریم زندگی کنیم؟؟ - از کارمندان خود به موقع قدردانی کنید...

جلوی باد دیوار نساز آسیاب بساز


آرشیو مطالب

دی 1390

تیر 1390

فروردین 1390

دی 1389

مهر 1389

شهریور 1389

مرداد 1389

تیر 1389

خرداد 1389

اردیبهشت 1389

فروردین 1389

.:: لیست کامل آرشیو ماهانه ::.



موضوعات

سخنان بزرگان

مدیریت زمان

ارتباطات

سخن زیبا

روانشناسی

موفقیت


لینک دوستان

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

پاتوق افراد پشت تریبونها

موفقیت


نویسندگان
درباره وبلاگ

09372738182
با ما در ارتباط باشید.
مدیر وبلاگ: مصطفی کاظمی



پیوند های روزانه

موفقیت

لیست کامل پیوندهای روزانه

ارسال پیوند


مطالب پیشین

ترس از موفقیت!

شما آدم موفقی هستید؟

نقش مدیران

حداقل شرط لازم برای موفقیت ... موفقیت ( قسمت سیزدهم )

برای دستیابی به آنچه تاکنون به آن نرسیده اید...موفقیت ( قسمت دوازدهم)

هرچه بیشتر و بدون انتظار پاداش ، به دیگران خدمت کنید... موفقیت ( قسمت یازدهم )

ما ، عامل شکست خودمان

فرصت ها به سراغ بالیاقت ها می روند

شانس در خانه شما را زده!!

موفقیت و خوشبختی هنگامی به دست می آید که ... موفقیت ( قسمت دهم )

تبدیل هدف به آرزو!!!

اگر می خواهید همه ی عمر شاد باشید ...

توجه نسبت به آینده باعث می شود كه ...

كار و كوشش ما را از سه عیب دور می دارد...

از کارمندان خود به موقع قدردانی کنید...

لیست کامل مطالب ارسالی


تبلیغات


تبلیغات



آمار بازدید

آمار بازدید :
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :


از کارمندان خود به موقع قدردانی کنید...
مرتبط با : ارتباطات موفقیت
                                                                

1- با قدردانی به موقع از کارمندان، انرژی کاری آنان را افزایش دهید و حُسن خلاقیت را در آنان تقویت کنید.

2 - موقع حرف زدن با اعتماد به نفس  به چشمان افراد نگاه کنید و همیشه متبسم باشید.

3 - هرگز برای پیشبرد اهداف کاری خود، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.

4 - سعی کنید اسامی کارمندان را به خاطر بسپارید و در حین صحبت کردن با آنان، نامشان را به زبان بیاورید.

5 - همواره به خاطر داشته باشید به کار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمی کاهد.

6 - اشتباهات زیردستان را بیش از حد لازم به آنها گوشزد نکنید.

7 - امین و رازدار افراد باشید.

8 - روی اشتباهات خود پافشاری نکنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.

9 - با عبارات کنایه آمیز و نیش دار به دیگران درس عبرت ندهید.

10 - با آرامش  و خونسردی به حرف های دیگران گوش کنید و برای صرفه جویی در زمان مرتباً حرف آنان را قطع نکنید.

11 - روش محاسبات مالی را تا حدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید.

12 – در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نکنید.

13- به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه کنید.

14- تا صحت و سقم مسئله ای روشن نشده، کسی را مؤاخذه نکنید.

15- معاشرین چاپلوس خود را جدی نگیرید.


»

نوشته شده توسط مصطفی کاظمی در جمعه 8 مرداد 1389

نظرات ()


Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by movafaghiyat4u This Themplate By Theme-Designer.Com

قالب وبلاگ

Free Template Blog

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

قالب جوان بلاگ

قالب ایران بلاگ

قالب رویا بلاگ

قالب پرشین بلاگ

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

دانلود رایگان

تم دیزاینر